کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویژگی جدید کورتانا مشخص شد

به گزارش سافت گذر، مایکروسافت روز گذشته یک نسخه جدید از ویندوز 10 را برای کاربران آزمایشی این سیستم عامل در مرحله مخصوص توسعه دهندگان عرضه کرد که با توجه به اخبار واصله، این آپدیت امکاناتی با خودش نیاورده بود. با این وجود، مایکروسافت یک ویژگی تازه برای کورتانا منتشر کرده که حتی کاربران غیر آزمایشی هم می توانند از آن استفاده کنند.

ویندوز ویندوز 10 کورتانا مایکروسافت دستیار صوتی مایکروسافت

این قابلیت که File نام دارد، به کاربران کمک خواهد کرد بدون اینکه نیاز باشد به صورت دستی فایل مدنظرشان را اجرا کنند، با فرامین صوتی به این هدف دست یابند. افراد می توانند از کورتانا بخواهند یک فولدر خاصی را با گفتن بخشی از اسم، نام سازنده، نوع و یا مواردی که اخیراً اجرا شده را اجرا کند.

کسانی که با حساب کاربری شخصی وارد ویندوز شده اند، با این ویژگی تنها می توانند فایل هایی که در حافظه رایانه قرار دارند را اجرا کنند و دارندگان حساب کاربری تجاری نیز علاوه بر فایل های درون حافظه کامپیوتر، قادر خواهند بود به محتوای موجود در وان درایو یا SharePoint نیز دست یابند.

بر اساس آزمایش های انجام شده، این ویژگی حداقل در نسخه 20H2 ویندوز 10 کار کرده بنابراین اصلاً نیازی نیست جهت استفاده از آن آزمایش کننده باشید. با این وجود، برای بهره مندی از آن می بایست زبان کورتانا را روی انگلیسی و منطقه را روی ایالات متحده تنظیم کرده باشید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48157 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/09/16 تعداد مشاهده: 3632
سافت گذر